Snowdance
Honorable Cousin
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
Se oli kiukkuinen penikka.
|
 |
« Vastaus #50 : 24.11.2008 kello 16:30 » |
|
Minulla on hyvin varovainen ehdotus Hopeanuoli-kaupan ylimääräiseksi tuotteeksi. On olemassa japanilainen koiraelokuva nimeltä Hachiko Monogatari, jonka koirapääosassa nähdään akita. Elokuvan (tietääkseni vain Japanissa julkaistu) DVD-versio oli pitkään loppuunmyyty kaikissa nettikaupoissa, mutta tänä kesänä siitä on ilmestynyt uusi 'limited pressing'-julkaisu, jota on ainakin toistaiseksi saatavilla esimerkiksi cdjapan.comista. Haluan ilmiantaa tuon elokuvan siksi, että saan joka kuukausi koiraelokuvasivustolleni kävijöitä, jotka tilastosivun hakusanojen perusteella etsivät 'Hachiko-elokuvaa' tai 'Hachiko Monogataria DVD:llä'. Totta puhuen Hachiko-sivuni on joka kuukausi ladatuimpien esittelysivujen joukossa, ja ainakin osa näistä vierailijoista on todistettavasti suomalaisia. Tuosta elokuvastahan on tekeillä myös amerikkalainen uusintaversio, joka julkaistaan ymmärtääkseni vielä tämän talven aikana. Tietenkään en voi taata, että noin kallista ja vieläpä tekstittämätöntä DVD-elokuvaa kävijälaskuristani huolimatta ostettaisiin, vaikka sen voisikin tilata suomalaisesta nettikaupasta ilman luottokorttisählinkejä. Ajattelin vain, että tällaisella viestillä voisin ehkä tehdä jotakin niiden sivustoni kävijöiden hyväksi, jotka joutuvat pettymään löytäessään tuosta elokuvasta pelkän esittelyn eivätkä ostomahdollisuutta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
NightWolf-_-
Kaikki voipa
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
Ja elämä jatkuu
|
 |
« Vastaus #51 : 15.02.2009 kello 23:05 » |
|
Itse taasen nukkunut tämän asian ohitse...
Eli erittäin hieno homma vielä minunkin puolestani, vaikka olet jo lukuisia hehkutuksia asian tiimoilta jo saanutkin. Täytyneepä nyt vihdoin ja viimein saada GNG ja Weed aiheista tavaraa tilattua. Ja mitenkäs muuten, kuin mielellään sponsoroimalla, eli ostamalla ko. osoitteesta. Tässä lähi-aikoina kenties.
Toivottavasti saat pidettyä valikoiman kattavana ja ennen kaikkea yrityksen pystyssä, tsemppiä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Karinou
戦士 (Senshi)

|
 |
« Vastaus #52 : 09.05.2009 kello 10:19 » |
|
Olen elänyt ihan tynnyrissä, pari päivää sitten menin Bemmun sivuille katsomaan ja petyin kamalasti, kun kävi ilmi, että kauppa oli lopettanut. Sitten tulin käymään täällä ja luin ilouutiset.  Hyvältä näyttää kaupan valikoima, mukavaa kun voi tilata suomenkielisiltä sivuilta ja vielä mukavampaa on, että tavarat lähetetään Suomesta, ei tarvitse odotella viikko- tai jopa kuukausikaupalla tavaroiden saapumista. Plussaa myös siitä, että postikulut sisältyvät hintoihin.  Tuli heti testattua kaupan toimintaa ja tilattua pari ensimmäisen julkaisun GNG-mangaa. Raaskii tilata pienemmissä erissä ja useammin, kun ei tarvitse miettiä postikulujen määrää. Kaikenkaikkiaan, pointsit Nawulfille kaupan toiminnan jatkamisesta! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #53 : 12.05.2009 kello 00:16 » |
|
Ilmoittelenpahan vain, että nyt olisi kaupassa meneillään muuttomyynti; - 10 % kaikista tuotteista. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tarkoittaako tämä nyt siis sitä että se tosiaan tarkoittaa sitä?
|
|
|
Karinou
戦士 (Senshi)

|
 |
« Vastaus #54 : 12.05.2009 kello 21:52 » |
|
Voin auttaa pienentämällä muuttokuormaa parin mangan verran.  Saanko kysyä, että mistä syystä muutto tapahtuu? Muutatko vaan Nawulf itse vai onko kaupalle tulossa liiketilat? Kiitokseni myös tänään saapuneista mangoista. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #55 : 12.05.2009 kello 22:41 » |
|
Muutatko vaan Nawulf itse vai onko kaupalle tulossa liiketilat? Minä, ukko, koira, kolme undulaattia ja keräilyharrastukseni muutamme vaan tilavampaan kämppään, ei sen kummempaa.  Kiitokseni myös tänään saapuneista mangoista.  Ollos höylä. ^^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Starlight
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #56 : 22.05.2009 kello 12:39 » |
|
Olen erittäin tyytyväinen tähän kauppaan, ja itse asiassa teinkin tilauksen tämän viikon alussa. Täytyy todeta, että valikoima on hyvä ja hinnatkin mielestäni juuri sopivat. Plussaa on ehdottomasti se, että postikulut sisältyvät hintaan sekä toimittaminen tapahtuu Suomen sisällä.  Erinomaista Nawulf! Ja kiitos hyvästä kaupasta. ü
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I'm Jack's broken heart.
|
|
|
Tuhka L.
子犬 (Koinu)
|
 |
« Vastaus #57 : 23.12.2009 kello 19:45 » |
|
Hei, tahtoisin vain kysyä, mitä eroa on Ginga Densetsu Weedillä ja Ginga Densetsu Weed: Gajou No Kettou Henillä? Kun jälkimmäinen on kuulemma joku Special Edition, mutta ei siinä minun mielestäni ole mitään eroa tavan Weed-mangalla. Hämmentää vain.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Matto
|
 |
« Vastaus #58 : 24.12.2009 kello 12:13 » |
|
GnKH:ssa on vain kolme (?) osaa ja ne sisältävät Weed-mangan osat 1-5, jos oikein muistan. Mukana taisi tulla myös jokunen värisivu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
- Daleks have no concept of 'elegance'! - This is obvious.
|
|
|
PikkuElvis
戦士 (Senshi)

|
 |
« Vastaus #59 : 19.01.2010 kello 15:39 » |
|
Onko GNG:n 3. julkaisuihin mahdutettu tämä 'susiosio'? Kaupan UKK:ssa vain taisi olla joku maininta, että susia ei kaikissa julkaisuissa nähtäisikään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
THOUGH THERE'S NO ONE THERE TO GUIDE YOU, NO ONE TO TAKE YOUR HAND.
|
|
|
nakano
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #60 : 19.01.2010 kello 18:16 » |
|
Ainakin ensimmäinen, toinen ja kolmas GNG:n painos sisältää susiosan. Tämä selviää esimerkisi katsomalla tarkempaa tietoa yksittäisestä kolmannen painoksen mangasta, kuten. Weed Specialit puolestaan todellakin vastaavat ensimmäistä viittä Weed-mangan osaa sekä kattaa myös osan kuudennesta osasta. Niissä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, muutamaa värisivua lukuunottamatta, joten tarinamielessä kannattaa katse suunnata kohti tavallista Weed-painosta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Howwl
turre
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
:-)
|
 |
« Vastaus #61 : 10.02.2010 kello 13:55 » |
|
Kun kaupassa on käytettyjä ja uusia Weedejä niin sisältävätkö nuo kaikki uudet obin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #62 : 10.02.2010 kello 14:53 » |
|
Kun kaupassa on käytettyjä ja uusia Weedejä niin sisältävätkö nuo kaikki uudet obin?
Eivät sisällä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Roll
The Chosen
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
Niin me muutamme historiaa tuhannen tähden lailla.
|
 |
« Vastaus #63 : 07.04.2010 kello 08:39 » |
|
Pitäisi tilata nuo ensimmäisen julkaisun Gamut Hopeanuolikaupasta, joten yritin tiirailla näkisikö postareita ennen ostoa, muttei onnistunut. Paljonkohan parin kirjan postarit olisivat? Paketti vai maksikirje?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
~Käsissäni säilyneen pienen toiveenrippeen ansiosta en välitä, vaikka minua kuinka satutettaisiin, vaan uskon anteeksiantoon.~
|
|
|
Snowdance
Honorable Cousin
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
Se oli kiukkuinen penikka.
|
 |
« Vastaus #64 : 07.04.2010 kello 09:40 » |
|
Hopeanuoli-kauppahan ei veloita postikuluista. Maksat vain tuotteiden hinnan ja silti ne tulevat postitse luoksesi. Aika maagista. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Saagai
Pieni tyhmä lapsi
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #65 : 14.04.2010 kello 07:10 » |
|
Kiitoksia Nawulfille, minun kolmen mangan pakettini tuli yllättävän nopeasti perille ja oikein yllätyin, kuinka hyvässä kunnossa jok'ikinen pokkari oli. Ei naarmun naarmua tai kulumakohtaa missään, vaikka ovatkin reissailleet Japanista asti, olleet varastossa ja vielä kuskattu minulle. :3
Tilaukseni tulivat päivää myöhemmin, kun sähköpostiini ilmoitettiin että maksuni on saapunut myyjän tilille. Uskomattoman nopeaa toimintaa! Tekisi mieli jo ostella uusi satsi Hopeanuoli-kaupasta, mutta taidan kuitenkin malttaa toistaiseksi mieleni, jotta Hopeanuolen suomijulkaisuun riittää varmasti rahaa... xP
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Howwl
turre
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
:-)
|
 |
« Vastaus #66 : 16.05.2010 kello 22:25 » |
|
Nyt kun Orionin nelososa on tuloillaan, niin onkohan Orion kolmosta tulossa lähiaikoina kauppaan? Ensi kuussa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #67 : 16.05.2010 kello 22:33 » |
|
Nyt kun Orionin nelososa on tuloillaan, niin onkohan Orion kolmosta tulossa lähiaikoina kauppaan? Ensi kuussa?  Katsotaan nyt, kun on rahat loppu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|