Kisse
Survivor
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
Dream
|
 |
« Vastaus #25 : 22.03.2007 kello 10:18 » |
|
Kyllä, se olisi mahtavaa. En omista mangaa, mutta olen sen kumminkin lukenut ja olisi kyllä mahtavaa nähdä se animena. Rikin lapsuus kiehtoo minua kovasti, onhan hän yksi lempihahmoistani, ja pidän mangan tapahtumista paljon animena. Mutta vain jos se olisi hyvin tehty. Jäisi aika paljon harmittamaan, jos se olisi jotain kökösti liikkuvaa kuvaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
How dare you break my lonely heart, and dance on the pieces? Being with you just tares me apart. Take you love and leave me behind, realize we’re mistaken.
|
|
|
|
Shakou Inu
Vieras
|
 |
« Vastaus #26 : 07.04.2007 kello 08:59 » |
|
Olisi kyllä hyvä jos tulisikin animena, olen myös samaa mieltä tuossa OVA-asiassa, se sopisi sille kuin nakutettu. Toei teki kyllä todella hyvää työtä GNG:n kanssa ja kun se on monia muitakin menestyneitä animeja piirtänyt niin uskoisin Toein pystyvän hyvään piirtämiseen yhä, todennäköisesti he yrittäisivät ottaa GNG:stä moniakin piirteitä koska tekivät sen aiemmin. Jos he vain tietäisivät kunnolla GNG:n pohjoismaiden menestymisestä...
Juoni tulisi varmasti olemaan aika uskollinen mangalle kun vertailee GNG:n ja GDW:n juonimuutoksia. Minua kun häiritsee GDW:n henkilöiden poisjättämiset kuin myös viimeisen jakson salamashow.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Shiryu
Kippurahäntä
子犬 (Koinu)
|
 |
« Vastaus #27 : 03.07.2007 kello 17:40 » |
|
Haluaisin todella kovasti Ginga Densetsu Rikistä elokuva muotoisen animen, se olisi aivan upeaa! En ole lukenut Ginga Densetsu Rikiä mangana, mutta kuulemani mukaan se on hyvä ja tarinasta saadaan hieno anime-elokuva. Rikin kaltaisesta hienosta mangasta en kuitenkaan haluaisi huonolaatuista animea johon joutuu pettymään kuten esimerkiksi Weedien kanssa kävi. Animelta odottaisin suuria ja tahtoisin, että piirrosjälki olisi sen mukainen. Olisi pettymys katsoa pikku-Rikiä "laatikko"-koirana, jonka anatomia on sutaistua ja vähän sinne päin tehtyä eikä ollenkaan odotusten tasolla. Hyvin tehtyyn animeen tietysti kuuluu, että animen tekijä tuntee koirien liikkeet ja niiden anatomian, kuten GNG-tekijä todella osasi asiansa! Ja koska Riki on legenda myös anime olisi hienoa nähdä GNG kaltaisena animena, joka ei ole kokonaan tehty tietokone grafiikalla kuten Weed. Animen tuottajalle ei sinänsä ole minkäänlaista merkitystä, jos tuottajalla on aikaisempaa kokemusta koira animen teossa. (Tällä en kuitenkaan tarkoita Weed-animen kaltaisia tekijöitä!). Olisi hienoa nähdä Riki vaikka itse GNG-tuottajan tekemänä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Garou
Feral Druid
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #28 : 26.08.2007 kello 12:28 » |
|
Olihan manga tosiaan aika latteahko tai odotukseni ehkä liian korkealla. Enemmän olisin halunnut tapahtumia mangaan mutta kaipa Takahashi halusi tehdä pelkästään lyhyen vaikka tärkeän episodin Rikin elämästä. No spekuloinnit itse mangasta sikseen.
Anime olisi hauska nähdä kuitenkin jos sellainen tehtäisiin. Tuskin siitä kovin pitkää pätkää tehtäisiin, lyhytelokuvan tapainen mielestäni riittäisi. Pääasia että se toteutettaisiin taidokkaammin kuin Weed, vieläkin oksennusrefleksi pyrkii pintaan katsoessani tiettyjä jaksoja..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Orava-san
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
Kurre
|
 |
« Vastaus #29 : 30.08.2007 kello 11:47 » |
|
Vastasin kohtaan: Vain, jos se olisi TODELLA hyvin tehty
Niin, haluaisin ehdottomasti nähdä Rikin menneisyydestä kertovan animen, olkoon sitten lyhytelokuva tai kahden jakson mittainen OVA. Aivan se ja sama, kunhan laadukas piirtojälki, musiikit, äänet jne. olisivat kohdallaan. En todellakaan haluaisi katsoa mitään Weedin kaltaista... (näin kauniisti sanottuna) mömmöä. Joitain kohtauksia voisi ihan hyvin lisätä, esim. miten Riki ja Fuji kohtasivat, miten Rikistä tuli villikoiralauman johtaja jne. Minua ainakin kiinnostaisivat nuo ja monet muuta asiat Rikistä. Myös pienet extrat olisivat pieni ja erittäin mukava lisä animen ohella. Yhtenä extrana voitaisiin vaikka kertoa jotain Fujista, tai minua ainakin kiinnostaisi tietää enemmän tästä koirasta. Ei se pahitteeksikaan olisi, jos tätä naarasta näytettäisiin animessakin.
Jos Rikistä nyt tulee anime (toivon todella, että tulisi ja vieläpä hyvälaatuinen), niin minä kyllä ostaisin sen. Hinnalla millä hyvänsä. Oli laatu ja hinta mikä hyvänsä, niin ostaisin. Sen verran löytyy kyllä mielenkiintoa. (:
Edit.// Tuli tässä mieleeni, että olisi myös kiva nähdä GNG Rikin silmin. Tai joitain kohtauksia ainakin. Esimerkiksi tällöin tulisi juuri selville tuo, miten Riki on päässyt rotkosta ylös ja mitä kaikkea laumanjohtaja on puuhaillut muiden ollessa poissa etsimässä lisää villikoiria jne.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ever stray! So I'm gonna live my life as I choose Until I fall..
|
|
|
|
Fuazon
Vieras
|
 |
« Vastaus #30 : 17.09.2007 kello 18:22 » |
|
Onhan se kiva, että legendasta tehtäisiin anime. Mutta olisi todella painajaista, jos Studio Deen tekisi sen!  Joku kunnollisempi studio ottakoon homman, ei mitään laiskoja rahanahneita. -.- Legendan pilkkausta tehdä siitä joku palikka-anime! Kunnollinen musiikki olisi myös kiva, ja olisi kiva nähdä Shiro värillisenä, kun eihän Hopeanuolessa sitä niin hyvin näkynyt, siten ihan värillisellä maisemalla, ei mustavalkoista tai vihreää. Olisi myös kiva nähdä Rikin sisarukset värillisinä ja niitä voisi näkyä enemmän, mutta ei liikaa muutoksia, koska se olisi sekavaa ja tyhmää. Sitten kunnon dubbaajat, ei mitään amatöörejä, vaan ihan ammattilaisia. Eli: - Kunnon piirrostaito - Kunnon dubbaajat - Kunnon musiikki. Äänestin vain jos se on TODELLA hyvä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mary
Vieras
|
 |
« Vastaus #31 : 13.11.2007 kello 23:16 » |
|
Jos Legend Riki tehtäisi joskus animeksi, olisin varmasti heti ensimmäisten joukossa sen ostamassa. Se saisi olla hyvin animoitu, mutta vaikka se ei olisi aivan kympin laatuinen, ostaisin sen silti.  Riki mangan olen lukenut ja hyllystäkin se löytyy. Mielestäni hyvä tarina, vaikka vähän tylsähkö joistakin kohdin, joten miksipä sitä ei voisi animeksikin tehdä... Arvostan todella paljon siististi ja huolellisesti tehtyjä animaatioita, mutta kaipailisin niin paljon jotain uutta Takahashin magoista pohjautuvaa animaatiota, joten vastasin: "Kyllä! Hinnalla, millä hyvänsä!".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #32 : 01.04.2008 kello 00:44 » |
|
No, nyt se sitten toteutuu: Rikistä tulee anime. Aiheen oma ketju täällä: http://ginga.theoclub.net/forum/index.php?topic=689- Katsokaa viestin lähetyspäivämäärää, ennen kuin putoatte tuoleiltanne! - Äffä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tarkoittaako tämä nyt siis sitä että se tosiaan tarkoittaa sitä?
|
|
|
Shyft
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #33 : 02.05.2009 kello 18:00 » |
|
Olisi mukava nähdä Riki pentuna animessa. ^ Itse olen lukenut mangan ja pidin siitä kovasti, että se olisi todella mukavaa saada se joskus vielä animeksi. Kyllähän se voi vielä joskus kaukana tulevaisuudessa toteutua, ei koskaan voi tietää.
Vaikka se olisi samalla lailla virheitä täynnä, kuten GDW- animessa ostaisin silti. Sillä kun ensimmäistä kertaa katsoin GDW- animet, en huomannut paljoa virheitä, joten enpä taida painella sitä "Pysäytä"- nappia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 I don't know something thinning devoid tigers, <3.
|
|
|
|
Sannelo
Vieras
|
 |
« Vastaus #34 : 16.05.2009 kello 19:36 » |
|
Ginga Densetsu Riki olisi tosiaan hienoa nähdä animena.Takahashi tekisi varmaan yhtä värikkään animen kuin Weed, ja yhtä hyvin suunnitellun kuin Hopeanuoli.
Rikin lapsuus kiehtoo minua yhä... Kuinka pieni Riki olikaan ja kuinka hyvä karhukoira siitä loppujen lopuksi tulikin. Mielestäni Riki muistuttaa ulkonäöltään Weediä, vaikka Weed ei niihin aikoihin ollut olemassa. Jos Rikistä tulisi joskus anime, se olisi varmaan aika lyhyt videoksi/DVD:ksi. Legend Riki oli vain yhden pokkarin pituinen, joten luultavasti siitä tuli hieman lyhyt. Mutta tosiaan, anime olisi kyllä kympin arvoinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #35 : 16.05.2009 kello 19:57 » |
|
Takahashi tekisi varmaan yhtä värikkään animen Takahashihan ei näitä animeita tee, vaan pelkästään mangaa. Animeiden tekeminen on animaatiostudioilla minimipalkalla työskentelevien animaattoreiden hommaa. GDW-anime on väritetty tietokoneella ja se on enemmän uskollisempi Takahashin alkuperäisille värivalinnoille, kuin GNG-anime, joka väritettiin käsin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Starlight
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #36 : 17.05.2009 kello 11:25 » |
|
Rikin lapsuus kiehtoo minua yhä... Kuinka pieni Riki olikaan ja kuinka hyvä karhukoira siitä loppujen lopuksi tulikin.
Komppailen! Riki on yksi ehdottomista suosikeistani, ja olisi kyllä hienoa nähdä animena se, kuinka Riki on kasvanut pennusta aikuiseksi. Mutta vastailin, että vain jos se olisi todella hyvin tehty. Ää, olisi niin huippua, jos näin joskus kävisi!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
I'm Jack's broken heart.
|
|
|
Kiatsu
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
Muista se, mitä sulla jo on.
|
 |
« Vastaus #37 : 20.09.2009 kello 14:55 » |
|
Valtaosa vastasi, että "Kyllä! Hinnalla, millä hyvänsä!". :/ Tosin ei siinä mitään. Riki olisi hyvä saada animeksi, mutta en usko sen olevan mahdollista kun juoni olisi niin lyhyt. Minulle kyllä riittää tähän asti tulleet Takahashin animet, mutta ei haittaisi jos niitä tulisi lisää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zhena Tsuki
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
She-Wolf
|
 |
« Vastaus #38 : 06.10.2009 kello 22:16 » |
|
Aika moni täällä on ollut sitä mieltä, että animesta tulisi hyvin lyhyt enkä minä nyt rupea vänkäämään vastaankaan, mutta vaikka manga ei kovinkaan pitkä ollutkaan, niin kyllä uskoakseni siitä saisi ihan hyvän pituisen anime-elokuvan. Ja ainahan tarinaa voi hieman värittää lisää Dragon Ball -tyyliin, kun yksi vartti menee siihen kun hahmo kerää voimia ja karjuu. Mahdollisen animen tyyliksi kannattaisin myös mielummin tuota GNG:n tyylistä kuin GDW:n. Tosin kyllä se tulisi silti hankittua, vaikka piirrosjälki ja animointi olisi millaista. Mutta enpä näe sitä kuitenkaan kovinkaan todennäköisenä, että tästä mangasta tulisi mitään animea. Ennemmin he tekevät tuosta uudesta Orionista piirrossarjan, jos edes siitäkään.
Vielä ei niin tähän animeen liittyvä kysymys, mutta kuitenkin loppuiko se GDR siihen, kun Riki näki Shiron tippuvan Akakabuton kanssa sinne rotkoon, vai jatkuiko se vielä senkin jälkeen? Olen joskus lukenut kyseisen mangan, mutta siitäkin on jo useampi vuosi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #39 : 06.10.2009 kello 22:49 » |
|
loppuiko se GDR siihen, kun Riki näki Shiron tippuvan Akakabuton kanssa sinne rotkoon Jep.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|