Olen väillä miettinyt, että miten ihmeessä Gin, Akame ja John tiesivät etsiä Sakuraa Japanin Alpeilta? Ymmärtääksenihän Gin, Akame ja John lähtivät Ousta jättäen Sakuran Smithin ja johtajakolmikon sijaisten seuraan. Sitten Lucy kertoi Sakuralle jotain, joka sai tämän lähtemään Ousta. Smith lähti etsimään Sakuraa, ja tuolla etsintäretkellään pelasti GB:n auton alta, menetti oikean etujalkansa ja joutui ihmisten hoiviin, tapaamatta Giniä, Johnia ja Akamea. Oussa alkoi tällävälin vihanpito ihmisten ja koirien välillä, Kaibutsun aiheuttamana.
Kävivätkö siis Gin, John ja Akame Oussa ennen Kaibutsun saapumista, kuulivat Sakuran läheteen ja lähtivät etsimään tätä? Kun oman ymmärrykseni mukaan Gin, John ja Akame olivat reissussa koko sen ajan, kun episodi Sakuran lähtemisen ja Kaibutsun saapumisen väillä tapahtui, ja että Akame oli kolmikon ensimmäinen joka saapui takaisin Ouun (kertoakseen Hogenin hyökkäyksestä Ginin ja Johnin kimppuun), kun Weed ja muut olivat jo voittaneet Kaibutsun. Tietääkseeni Gin, John ja Akame eivät tienneet mitään Kaibutsusta tai ihmisten ja koirien välisestä vihanpidosta?
Toimittiko joku random-koira Ginille viestin Sakuran katoamisesta? Vai onko Takahashille sattunut jokin moka tämän asian selittämisen kanssa, vai olenko itse jättänyt jotain huomiotta?
Minun teoriani on että Gin, Akame ja John käyvät Ohussa, ennen kun lähtevät metsästämään kadonnutta Sakuraa, sillä Weedin ekassa volumessa loppupuolella on kohtaus, jossa Daisuki kertoo tyttöystävälleen Ginistä ja he pysähtyvät siirtämään ammutun koiran ruumiin tieltä (ks. sivut 215-217). Samalla Gin ja kumppanit katsovat kalliolta heitä, ja Gin on ilmeestä päätellen järkyttynyt nähdessään vanhan ystävänsä.. Näin ollen siis Weed ja Gin kulkevat ristiin.