Hopeanuoli-foorumi - keskustelualue aikuisempaan makuun. (K13)
01.08.2010 kello 04:16 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Hopeanuoli.comin keskustelualue kaikenikäisille hopeanuoli.com - Unofficial Finnish Nagareboshi Gin Site Gingapedia - vapaa Hopeanuoli-aiheinen tietosanakirja Bemmu.com Tokion-matkoja Hopeanuoli-kauppa
Linnunradan Sanomat meteorgin.net - Kipsun Hopeanuoli-sivut Addressi Weed-mangan Suomi-julkaisun saamiseksi URUMI Futago Shop

Etusivu   SARJAKUVA Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Epäselvyyksiä mangasta  (Luettu 6050 kertaa)
Spyro
Ginga-oheistuotteiden keräilijä
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #50 : 10.02.2010 kello 23:52 »

Olen väillä miettinyt, että miten ihmeessä Gin, Akame ja John tiesivät etsiä Sakuraa Japanin Alpeilta? Ymmärtääksenihän Gin, Akame ja John lähtivät Ousta jättäen Sakuran Smithin ja johtajakolmikon sijaisten seuraan. Sitten Lucy kertoi Sakuralle jotain, joka sai tämän lähtemään Ousta. Smith lähti etsimään Sakuraa, ja tuolla etsintäretkellään pelasti GB:n auton alta, menetti oikean etujalkansa ja joutui ihmisten hoiviin, tapaamatta Giniä, Johnia ja Akamea. Oussa alkoi tällävälin vihanpito ihmisten ja koirien välillä, Kaibutsun aiheuttamana.

Kävivätkö siis Gin, John ja Akame Oussa ennen Kaibutsun saapumista, kuulivat Sakuran läheteen ja lähtivät etsimään tätä? Kun oman ymmärrykseni mukaan Gin, John ja Akame olivat reissussa koko sen ajan, kun episodi Sakuran lähtemisen ja Kaibutsun saapumisen väillä tapahtui, ja että Akame oli kolmikon ensimmäinen joka saapui takaisin Ouun (kertoakseen Hogenin hyökkäyksestä Ginin ja Johnin kimppuun), kun Weed ja muut olivat jo voittaneet Kaibutsun. Tietääkseeni Gin, John ja Akame eivät tienneet mitään Kaibutsusta tai ihmisten ja koirien välisestä vihanpidosta?

Toimittiko joku random-koira Ginille viestin Sakuran katoamisesta? Vai onko Takahashille sattunut jokin moka tämän asian selittämisen kanssa, vai olenko itse jättänyt jotain huomiotta?

Minun teoriani on että Gin, Akame ja John käyvät Ohussa, ennen kun lähtevät metsästämään kadonnutta Sakuraa, sillä Weedin ekassa volumessa loppupuolella on kohtaus, jossa Daisuki kertoo tyttöystävälleen Ginistä ja he pysähtyvät siirtämään ammutun koiran ruumiin tieltä (ks. sivut 215-217). Samalla Gin ja kumppanit katsovat kalliolta heitä, ja Gin on ilmeestä päätellen järkyttynyt nähdessään vanhan ystävänsä.. Näin ollen siis Weed ja Gin kulkevat ristiin.
tallennettu

...Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
joka harvoille luetaan...
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

« Vastaus #51 : 11.02.2010 kello 10:24 »

Toimittiko joku random-koira Ginille viestin Sakuran katoamisesta? Vai onko Takahashille sattunut jokin moka tämän asian selittämisen kanssa, vai olenko itse jättänyt jotain huomiotta?
Minun teoriani on että Gin, Akame ja John käyvät Ohussa, ennen kun lähtevät metsästämään kadonnutta Sakuraa, sillä Weedin ekassa volumessa loppupuolella on kohtaus, jossa Daisuki kertoo tyttöystävälleen Ginistä ja he pysähtyvät siirtämään ammutun koiran ruumiin tieltä (ks. sivut 215-217). Samalla Gin ja kumppanit katsovat kalliolta heitä, ja Gin on ilmeestä päätellen järkyttynyt nähdessään vanhan ystävänsä.. Näin ollen siis Weed ja Gin kulkevat ristiin.

Siis: Lucy ja Tesshin liittyvät siihen, miten Gin osasi lähteä etsimään Sakuraa, en vain tiedä miten, koska en ymmärrä risuait- krhm, japania niin paljon. Gin ei itse asiassa koskaan päässyt sinne asti, missä Sakura ja hänen pentunsa olivat olleet. Daisukea ja Kazua katseli kalliolta Tokimune, ei Gin.
tallennettu

Tarkoittaako tämä nyt siis sitä että se tosiaan tarkoittaa sitä?
Howwl
turre
戦士 (Senshi)
**

:-)

« Vastaus #52 : 23.04.2010 kello 12:32 »

Kysymys liittyy osaan 51.

Spoler
Victor on saatu kukistettua ja Maxime kumppaneineen lähtee uintireissulle, jossa aallot alkavat hyökätä niskaan. Maxime ja kaksi muuta saksanpaimenkoiraa (Lev ja Touly) selviää rannalle asti ja rannalle tulee jokin saksanpaimenkoira lauman kanssa. Koiralla on pari arpea naamassa ja "silmäpussit". Kuka tuo koira oikein on?

Minulta puuttuu osia välistä, joten en tiedä, jos kyseinen on esiintynyt aikaisemmissa osissa. ^^`

Niin on, kiitän. Cheesy
tallennettu

Harmaa tassu Kultainen tassu
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

« Vastaus #53 : 23.04.2010 kello 14:19 »

Taitaapi olla hän.
tallennettu

Tom Noob
Mikäs tämä on? :o
子犬 (Koinu)
*

Sukupuoli: mies

Nyyperö täällä, olkaa armollisia.

« Vastaus #54 : 08.07.2010 kello 04:06 »

Hyvää iltaa ihmiset, minäkin haluaisin kysyä jotakin.

"Nero oli kieltänyt laumasta lähtemisen, mutta tavattuaan Weedin G.B. lähtee, ja saa Sasukenkin lähtemään mukanaan. Myöhemmin Gin, John ja Akame ovat Neron alueella ja kysyvät häneltä, onko hän nähnyt erästä narttukoiraa. Nero ei vastaa, vaan usuttaa alamaisensa heti kolmikon kimppuun. Neron joukot häviävät taistelun helposti ja Nero raportoi häviöstään Hōgenille. Hōgen ei arvostanut Neron heikkoutta ja pelkuruutta, vaan tappoi Neron sanoen, että tämä mieluummin kuolisi, kuin eläisi häpeässä häviönsä takia. Mangassa Neron kuolema on huomattavasti raaempi kuin animessa. Hōgen käskee alamaistensa katkaista Neron jalat, jonka jälkeen hän itse virtsaa Neron ruumiin päälle."
L. Gingapedia.

Kysymykseni siis kuuluu: "Missä kappaleessa Nero kuolee?"
Olen etsinyt ja etsinyt tätä kyseistä kappaletta, mutta se ei vain tahdo löytyä. Myös animea seuraamalla olen yrittänyt määritellä kuolinhetkeä, mutta anime ja mangahan eroavat tässä tapauksessa niin paljon toisistaan, että asiaa on todella vaikeaa ottaa selville.

Edit. Kiitos Nawulf, löysin etsimäni.  Wink
En olisi ikinä hoksannut etsiä sitä tuolta.
tallennettu

Helevetin hyviä makkaroita.
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

« Vastaus #55 : 08.07.2010 kello 12:07 »

Missä kappaleessa Nero kuolee?

Luvusta en osaa sanoa, mutta osa 4, sivut 72-74.
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!