Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« : 17.09.2006 kello 22:57 » |
|
Osaisiko joku kertoa Takahashin Lassie-mangasta? Törmäsin nimeen yhdessä topicissa, mutta siellä ei oikeastaan muuta ollutkaan kuin se nimi... Olen saattanut tuon Bemmun sivuillakin nähdä, jos nyt tarkemmin muistelen. Saa tietysti perustella sitä, onko manga mielestänne hyvä tai huono. En Tällaista aihetta ole missään löytänyt (Hakua on käytetty ja muutenkin etsitty) poistakaa, jos on tarpeen. Kuitenkin, kommetteja? Siirto oikealle osastolle. Itsekin olen miettinyt, mistä tämä sarja kertoo. Kansista päätellen ei toista vanhaa kunnon "Lassie palaa kotiin" -teemaa, sillä niissä Lassie poseeraa jonkun naishenkilön kanssa ja jotenkin sarja vaikuttaa siltä, että se keskittyy enemmän ihmisiin kuin koiriin. En tosin ole itse lukenut ja eihän kirjaa saisi kansien perusteella arvioida, joten arvailuksi menee.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tarkoittaako tämä nyt siis sitä että se tosiaan tarkoittaa sitä?
|
|
|
Fanatic
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #1 : 22.10.2006 kello 21:20 » |
|
Viesti SPOILAA Lassie-mangaa.
Takahashin Lassie on kyllä taas yksi sellainen Takahashin manga, johon olen suorastaan rakastunut. Ei ole tosiaan perinteinen Lassie-tarina ainakaan, kun vertaa noihin mitä Amerikasta päin tulee. Off-topicina sanottakoon, että minulla kesti amerikkalaista (onko se edes Amerikan versio XD *totaalinen blackout sen suhteen mistä päin Lassie alkuperäisesti/tunnetummin on*) versioista kauan aikaa tajuta, että Lassie on itseasiassa narttu eikä uros. Tai ainakin siinä kesti melkein 18 vuotta, että se asia alitajuntaanikin upposi. Hyvä, että se nykyään on selvää. Takaisin Takahashin Lassie-maailmaan. Suorastaan mahtavaa nähdä hänen mangassaan pääosassa narttu, kun noita uroksia on nähty niin monesti pääosassa. Ja kun puhutaan Lassiesta niin onhan siellä jotain siihen viittaavaa kuin, että kyseessä ei ole tavallinen koira. Ja jep, tarinassa on melko paljon ihmisiä ja saksanpaimenkoira muistuttaa Johnia mutta näemmä herra Takahashi on sitten vaan tottunut piirtämään kyseisen rodun juuri sen näköiseksi *virn*
Tarinahan menee seuraavanlaisesti - ja kyllä, tässä seuraavaksi SPOILATAAN manga alusta loppuun. Lassie syntyy eläinkaupassa, jossa hänet kasvatetaan. Hänelle löytyy ostajia mutta Lassie juoksee jokaisen ostajan luota takaisin eläinkauppaan kunnes kukaan ei halua häntä. Eläinkauppaan tulee kuitenkin töihin Asuki-niminen tyttö ja Lassiesta tulee tytön ystävä. Ulkona Asukin kanssa ollessaan Lassie jopa pelastaa tytön muutamilta pojilta, jotka yrittävät raiskata hänet. Asukin työt eläinkaupassa loppuvat ja hän antaa Lassien kaulaan kaulakorun luvaten tulla hakemaan collien myöhemmin, kun hänellä olisi rahaa ostaa Lassie. Tuon muutaman kuukauden aikana Lassie kuitenkin ehditään myydä ja Asuki saa kuulla tästä puhelimessa, kun hän soittaa eläinkauppaan tiedustellakseen Lassiesta. Tyttö yrittää ostaa collien itselleen tämän uudelta omistajalta mutta kuulee häneltä, että Lassie on juossut pois. Hehän eivät sitä tiedä mutta Lassie on tietenkin matkalla Asukin luo hyvin päättäväisin mielin.
Lassie matkaa vuorilla kohti päämääräänsä, kun sitä vastaan tulee Bull niminen amerikan bulldog jenginsä kanssa. He käyvät Lassien kimppuun saadakseen Asukin antaman kaulakorun itselleen ja Lassie yrittää puolustautua. Tilanne voisi päättyä huonosti mutta paikalle saapuu saksanpaimenkoira nimeltään Germaine, joka pelastaa Lassien. Germaine kuitenkin lähtee omille teilleen jättäen collien huolehtimaan itse itsestään. Asukin kaulakorun ketju on mennyt taistelussa rikki ja Lassie kantaa korua suussaan - hän ei missään nimessä aio luopua korusta. Läheisessä kylässä Lassie kuitenkin on niin väsynyt taistelusta ja matkasta, että hänen onnekseen Yakuji niminen poika löytää hänet juuri oikeaan aikaan ennen kuin collie antaisi jo periksi. Tuo nuori poika vie Lassien kotiinsa ja hoitaa äitinsä kanssa hänet kuntoon. He jopa korjaavat collien kaulakorun. Lassie pysyy Yakujin kanssa jonkin aikaa ennen kuin näkee Germainen olevan Bullin joukkojen kiusattavana toisella puolella jokea, kun collie ja poika ovat lenkillä. Lassie hyppää korkean aidan yli suoraan jokeen vilkaisemattakaan collien perään huutavaan poikaan, joka luulee Lassien noin vain jättävän hänet yksin. Poika ei kestä, että koira lähtisi sitä sillä Lassie tuntui olevan taivaanlahja isältä, jonka kuolemasta ei ole kulunut kauan aikaa. Lassie nokkelana tyttönä ui hyytävän kylmässä joessa portaille asti (kyllä, siitä joesta nousevat sellaiset pienet tikkaat/portaat sinne puolelle jolle Lassie on menossa) ja menee portaita pitkin ylös rynnäten kohti Germaine, Bullia ja muita. Hän tappelee Bullin joukkoja vastaan ja pelastaa jokeen joutuvan Germainen. Joesta päästyään Lassie tajuaa saksanpaimenkoiran olevan niin pahassa kunnossa, että tämä kuolee ilman ihmisten apua ja Lassie juoksee hakemaan Yakujin vaikka tietää, ettei Germaine pidä ihmisistä ollenkaan sillä seeferi ei ollenkaan luota heihin (huonoja kokemuksia ihmisistä, kyllä vaan). Saatuaan Yakujin ja saksanpaimenkoiran niin sanotusti yhteen, Lassie jatkaa matkaansa.
Hän tapaa shiban nimeltä Jiyomaru ja saa selville, että koiran omistajan uusi rakastajatar on heittänyt shiban ulos kodistaan. Lassie auttaa Jiyomarun takaisin kotiinsa ja kun shiban isännälle selviää mitä kaikkea hänen uusi rakastajattarensa on juonimassa miehen selän takana, nainen saa lähteä. Lassie sanoo hyvästit uusille ystävilleen ja jatkaa matkaansa tietämättään, että Jiyomarun omistaja on soittanut eläinkauppaan, josta Lassie on kotoisin ja Asuki on tulossa shiban ja miehen asunnolle. Jiyomaru päättää maksaa velkansa ja juoksee Lassien kiinni, collie palaa shiban kanssa talolle, jossa se viimein pääsee Asukin luo.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Äffä-ôkami
Vieras
|
 |
« Vastaus #2 : 05.11.2006 kello 22:05 » |
|
*Lukee Fanaticin juoniselosteen.*
Vau. Täytyy sanoa, että olen yllättynyt. Olen aina suunnilleen olettanut, että Lassie olisi joku tylsä kopio kirjan tapahtumista (olisikohan alkuperäinen ollut Englannista? No joka tapauksessa siinä Lassie taisi kuulua ei-mitenkään-varakkaan miehen perheelle, joka osasi kouluttaa koirista kilttejä ja taitavia.. Lassie oli sitten näiden ominaisuuksien vuoksi toivottu kotikoira ja joku rikas äijä halusi itsepintaisesti ostaa sen, mutta Lassie aina vain karkasi takaisin vanhalle isännälleen, vaikka se laitettiin millaiseen aitaukseen tai lukittiin ties minne.. Lopulta ostaja raijasi Lassien jonnekin hyvin pitkän matkan päähän, mutta koira lähti itse pintaisesti palaamaan kotiin.. Noin muistelisin, että se meni, luin kirjan joskus vuosia sitten, eli saatan muistaa väärinkin.)
No joka tapauksessa, mangan sisältö löi meikäläisen ällikällä. Hahmokaarti ei ole aivan niin laaja kuin Takahashilla yleensä (yhden mangan Legend Rikissäkin tuntuisi olevan enemmän hahmoja), mutta juoni sitäkin koskettavampi ja tapahtumarikkaampi. Fanaticin tapaan minustakin on hienoa, että pääosaa vetää vaihteeksi naaras - taitaa olla ainoa laatuaan Takahashin sarjoissa?
Onko Lassie muuten julkaistu mangana ennen Hopeanuolta? Tuli vain mieleen, että voisikohan Wilson olla jäänne tämän piirtämisen ajalta?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Saiccu
Susityttö
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
♫♪
|
 |
« Vastaus #3 : 17.11.2006 kello 15:52 » |
|
Onko Lassie muuten julkaistu mangana ennen Hopeanuolta? Tuli vain mieleen, että voisikohan Wilson olla jäänne tämän piirtämisen ajalta?
Ainakin mitä minä luin yhdeltä sivustolta, Lassie on julkaistu vuonna 2001. Jos tarkkaan katsoo, näkee hyvin Weedmaista piirrostyyliä. Tutkin sivuilla kyseistä mangaa, sillä sieltä löytyi tietoa enemmän ***. En tiedä muista, mutta itse olin hyvin haltioissani! Juoni on melko perustasoa, mutta pienet sivujuonet tuovat mukavaa lisää tähän lyhyehköön mangatarinaan. Tämä olisi jopa sellainen, jonka tahtoisin itselleni kirjahyllyyn! Harmillista vain, jotta sitä ei enää paineta ja Bemmun kaupastakin nämä pokkarit ovat 20e/kpl (osiahan on kaksi). Pidän Lassie-hahmosta paljon, koska (noh, onhan se täällä jo kerrottu monasti, että päähenkilönä onkin narttu) Takahashi onkin tempaissut päärooliin narttu-koiran. Lassie on myös, minun silmääni, kauniisti toteutettu hahmo ja suorastaan ihastuin Lassien ilmeisiin. Ja nyt äkkiä jostain 40e ylimääräistä tassuun, niin tämä tyttö menee Bemmulta tilaamaan Lassiet! >:3 Ethän kerro sivujen nimeä tai linkkiä, koska se luokitellaan waretussivustoksi? Kiitos. - Ylläpito
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Spyro
Ginga-oheistuotteiden keräilijä
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #4 : 07.12.2006 kello 15:55 » |
|
Mitä olen näitä Lassieita ********, niin olen kovasti pitänyt tarinasta,ja siitä että päähenkilö on KERRANKIN narttu, ja ***** En tiennytkään että Bemmu myy Lassieita, no tilaan ne sitten seuraavassa tilauksessani EI VIITTAUKSIA WARETUKSEEN! -Matto
|
|
|
|
|
tallennettu
|
...Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan joka harvoille luetaan...
|
|
|
|
Kitten
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : 02.01.2007 kello 10:44 » |
|
Eräs ystäväni yllätti minut eilen kunnolla. Hän toi minulle lainaan kaksi isoa kassia mangaa selattavaksi. On jotain ajan kulua sairaslomalle..
Joka tapauksessa mukana oli Yoshihiro Takahashin Lassiet osat 1 ja 2. Nämä kohosi kerta heitolla suosikkieni joukkoon, vaikka vasta tänä aamuna ne ensimmäistä kertaa läpi selasin. Kirjoituksesta en kauheasti mitään ymmärtänyt, kun ei ole sanakirjaa juuri saatavilla, mutta kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Juonta en aloita tässä sen kummemmin kertomaan, koska yllä on jo Fanatic, kirjoittanut asiasta hyvin. Kahteen mangaan oli saatu mielestäni ihan hyvin asiaa ja tuntui etenevän ihan mukavasti. Mangassa on jonkin verran samannäköisiä koiria kuin Takahasin muussa tuotannossa, mutta maailmahan on täynnä samannäköisiä koiria. Vaikutti jo pelkästänsä kuvien perusteella koskettavalta tarinalta.
Aikomukseni on vielä joku päivä saada nämä vielä omakseni. Vei kyllä minun sydämeni. Nyt odottelenkin innolla Iga-koirista kertovaa mangaa, koske eihän se ainakaan voi huonompi olla kuin tämä ja tämä kuuluu niihin ”pakko saada” mangaan. Suosittelen siis kaikille!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mushi-chan
renshinkan karateka
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
Everything's just... fine
|
 |
« Vastaus #6 : 26.06.2007 kello 15:33 » |
|
Olenhan minäkin tuon sarjan lukenut. Loistava manga ja kaunis piirrostyyli. Aloin pitää erityisesti Lassien ja Jiyomarun roduista (pitkäkarvainen collie ja shiba). Kannattaa lukea.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yami ga mou hitori no jibun wo tsukuru ~Field of view~
|
|
|
Shiryu
Kippurahäntä
子犬 (Koinu)
|
 |
« Vastaus #7 : 05.07.2007 kello 02:21 » |
|
Itse en ole sarjasta paljoa kuullut enkä sen enempää tietojakaan etsiskellyt ennen tämän tekstin lukemista. Kuten jo monet muut ovat sanoneet myös minut tarina sai innostumaan. Kuvittelin Lassien perinteikkäksi amerikan-kopioksi, mutta kyseessä onkin aivan erilainen Takahashin versio Lassiesta. Hahmoista minua alkoi ensimmäisenä kiinnostaa itse Lassie, syitä ovat mm. että se on narttu, jotka ovat aina olleet syrjässä Takahashin sarjoissa. Ehkä juuri siksi Takahashi halusikin tuoda edes yhteen sarjaansa narttu-koiran kunnolla esille ja tuloksena tuli Lassie, collie-narttu päähenkilönä.  Voisiko joku laittaa muutaman sivun Lassie mangasta näytille tai edes muutamia kuvia. Olisi hienoa nähdä millaisia piirteitä Lassie mangassa on, jos sarja on uusi uskoisin piirrosjäljen menevän samaa rataa Weedejen kanssa, joka on selvästi uudempaa Takahashia kuin Hopeanuoli. Kuinka monta osaa Lassie mangaa ilmestyy / on ilmestynyt? Luin aikaisemmat tekstit ja siellä sarjan pituudesta oltiin kahta mieltä. Varga kirjoitti lukeneensa Lassieta neljänteen osaan asti ja saiccu ilmoitti osia olevan kaksi. Kyse on kuitenkin lyhyestä sarjasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Polecat
中尉 (Chuui)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #8 : 05.07.2007 kello 03:27 » |
|
Kuinka monta osaa Lassie mangaa ilmestyy / on ilmestynyt? Luin aikaisemmat tekstit ja siellä sarjan pituudesta oltiin kahta mieltä. Varga kirjoitti lukeneensa Lassieta neljänteen osaan asti ja saiccu ilmoitti osia olevan kaksi.
Lassieta on ilmestynyt kahden mangan verran (Varga taisi viestissään tarkoittaa, että on lukenut Lassieta neljänteen kappaleeseen asti).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Shyft
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #9 : 02.05.2009 kello 17:50 » |
|
Haluaisin ostaa Lassie mangaa hyvin mielelläni, mutta en monestikkaan saa tilata netistä mitään joten taitaapi jäädä vähän haaveeksikin.
Tarina kuulosti oikein mukavalta ja mielenkiintoiselta, pakko hankkia. <3___<3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 I don't know something thinning devoid tigers, <3.
|
|
|
Wlof
Poronpurija
戦士 (Senshi)

Kingsize.
|
 |
« Vastaus #10 : 13.01.2010 kello 06:57 » |
|
Off-topicina sanottakoon, että minulla kesti amerikkalaista (onko se edes Amerikan versio XD *totaalinen blackout sen suhteen mistä päin Lassie alkuperäisesti/tunnetummin on*) versioista kauan aikaa tajuta, että Lassie on itseasiassa narttu eikä uros. Tai ainakin siinä kesti melkein 18 vuotta, että se asia alitajuntaanikin upposi. Hyvä, että se nykyään on selvää. Takaisin Takahashin Lassie-maailmaan. Suorastaan mahtavaa nähdä hänen mangassaan pääosassa narttu, kun noita uroksia on nähty niin monesti pääosassa. Kun ei suurempiakaan asioita ole aamulla kuudelta herätessä ihmeteltävänä, niin heitänpä jännän välikysymyksen. Oliko tuo yllä oleva nyt suora olettamus siitä, että kun alkuperäinen Lassie oli narttu, niin Yoshihironkin on? Vai onko joku tarkistanut asian? Aika monessa paikassa tuon Yoshihiron Lässyen väitetään nimittäin olevan uros, ja yhdessä asia menee jopa niin jännäksi, että välillä kyseistä koiraa puhutellaan narttuna ja välillä uroksena.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Step aside from the way of a better man than you. So you fall at his feet, he's the one who betrays you.
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #11 : 13.01.2010 kello 14:04 » |
|
Oliko tuo yllä oleva nyt suora olettamus siitä, että kun alkuperäinen Lassie oli narttu, niin Yoshihironkin on? Vai onko joku tarkistanut asian? Aika monessa paikassa tuon Yoshihiron Lässyen väitetään nimittäin olevan uros, ja yhdessä asia menee jopa niin jännäksi, että välillä kyseistä koiraa puhutellaan narttuna ja välillä uroksena. Minusta Lassien vääntäminen urokseksi on Gin gasiten pakkomielle. Jos sitä jossain puhekuplassa sanotaan "kozouksi" (vapaa suomennos: n00b), niin ei se tarkoita sitä, että se olisi uros. Crosskin sanoo itsestään "ore" GNG:ssä, ja hän on edelleen narttu. Olisi outoa, että Takahashi antaisi uroshahmolle nimeksi "Tyttönen"...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Wlof
Poronpurija
戦士 (Senshi)

Kingsize.
|
 |
« Vastaus #12 : 13.01.2010 kello 16:08 » |
|
Löysin nuo samat perustelut tuolle sukupuolelle, eivätkä ne kyllä kovin aukottomat ole. Minua kyllä mietityttää enemmän, että miksi Takahashi yleensä ottaen on antanut koiralle nimeksi Lassie. Periaatteessa se voisi olla uroskoirankin nimi, jos Takahashi on halunnut vaikka tehdä oman versionsa Lassiesta ja nimi on määräytynyt sen mukaan, mutta toisaalta se voi olla niinkin, että on halunnut nimetä koiran muuten vain Lassieksi, ilman että sillä kuuluisammalla Lassiella on ollut suurempaa vaikutusta asiaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Step aside from the way of a better man than you. So you fall at his feet, he's the one who betrays you.
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #13 : 13.01.2010 kello 17:00 » |
|
toisaalta se voi olla niinkin, että on halunnut nimetä koiran muuten vain Lassieksi, ilman että sillä kuuluisammalla Lassiella on ollut suurempaa vaikutusta asiaan. Lassie-niminen collie. Epäilen.  No mutta, kysytään tätä, jos saadaan tuo fanikirje joskus kasaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Urumi
戦士 (Senshi)

|
 |
« Vastaus #14 : 13.01.2010 kello 17:51 » |
|
Itse ainakin olettaisin, että Lassia on narttu jo siitä syystä, että myös sen omistaja on nainen. Lassie ei myöskään ole hirveän tappelunhaluinen ja tarina on kasvukertomuksen (vrt. Yamato, GNG, GDW, Orion) sijaan tarina uskollisuudesta ja se on enemmän tytöille/naisille suunnattu kuin muut Takahashin sarjat. Muutenkin Lassie on varsin siron näköinen ja hakeutuu paljon muiden autettavaksi, mikä ei nyt kovin paljon Takahashin miehekkäisiin koirahahmoihin sovi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Wlof
Poronpurija
戦士 (Senshi)

Kingsize.
|
 |
« Vastaus #15 : 13.01.2010 kello 21:58 » |
|
toisaalta se voi olla niinkin, että on halunnut nimetä koiran muuten vain Lassieksi, ilman että sillä kuuluisammalla Lassiella on ollut suurempaa vaikutusta asiaan. Lassie-niminen collie. Epäilen.  No mutta, kysytään tätä, jos saadaan tuo fanikirje joskus kasaan. Tarkoitin lähinnä sitä, että onko perimmäinen ajatus ollut tehdä ns. oma versio Lassiesta, vai onko Knightin Lassiesta vain otettu tarinaan sieltä täältä vaikutteita. Varmastihan tuolla rodulla ja nimellä joku yhteys on olemassa em. Lassieen, mutta kuinka suuri. En muista enää edes Takahashin Lassien juonta kunnolla niin en voi vertailla, mutta yhtäläisyyksistä tulee mieleen ainakin tuo oikean omistajan luo palaaminen, joka on nähtävissä molemmissa. Sekä Takahashin Lassie oli minustakin muistaakseni keskivertoa taisteluhaluttomampi ja hoivaavampi, eli jos se olisi uros, niin ainakin se olisi poikkeava sellainen Takahashin tekeleeksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Snowdance
Honorable Cousin
戦士 (Senshi)

Sukupuoli: 
Se oli kiukkuinen penikka.
|
 |
« Vastaus #16 : 13.01.2010 kello 22:30 » |
|
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1697Eihän Takahashin Lassie liity mitenkään tuohon vuoden 1996 Meiken Lassie-animesarjaan? Ainakin sarjalle on tuolla infosivulla nimetty oma character designer. Lassie uroskoiran nimenä on takuulla yleinen ilmiö muissa kuin englanninkielisissä maissa. Saatan muistaa olemattomia, mutta ihan kuin vuoden 1994 modernissa Lassie-elokuvassakin (joka ei perustu Knightin kirjaan) pikkutyttö halusi nimetä löytöcollien Lassieksi siitä huolimatta, että koira oli uros. Luin muuten Lassie-kirjan viimeisille sivuille asti uskoen, että Lassie todella oli uljas uroskoira. Sitten se saikin pentuja. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WHOKILLEDBAMBI
子犬 (Koinu)
Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #17 : 19.07.2010 kello 11:58 » |
|
Minua kyllä mietityttää enemmän, että miksi Takahashi yleensä ottaen on antanut koiralle nimeksi Lassie. Periaatteessa se voisi olla uroskoirankin nimi, jos Takahashi on halunnut vaikka tehdä oman versionsa Lassiesta ja nimi on määräytynyt sen mukaan, mutta toisaalta se voi olla niinkin, että on halunnut nimetä koiran muuten vain Lassieksi, ilman että sillä kuuluisammalla Lassiella on ollut suurempaa vaikutusta asiaan.
Paitsi että nimi Lassie tarkoittaa tyttöä.  Tämän takia minua ihmetyttää tuo, että Takahashin Lassie on uros.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Murder murder murder Someone should be angry The crime of the century Who shot little Bambi?
|
|
|
Nawulf
神様 Kamisama (+6)
総大将 (Soudaishou)

Sukupuoli: 
|
 |
« Vastaus #18 : 19.07.2010 kello 15:20 » |
|
Paitsi että nimi Lassie tarkoittaa tyttöä.  Tämän takia minua ihmetyttää tuo, että Takahashin Lassie on uros. Ei ole varmaa, onko se uros. Gin gasiten nerojen mielestä se on, koska se käyttää itsestään puhuessaan sanaa "ore" - kuten teki myös Cross.....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|